torsdag 20. august 2009

"Hallo der nede....." *SOLGT*



En lue til en liten rosa jente tenker jeg.....
Den er laget i dobbel lys/mørk rosa ribb

ca str 1-2 år
kr 120,- + porto

"hmmm så god utsikt sa bromm" *SOLGT*



Her er det ingentvil om at modellen er litt for tykk i huet ja....
Men den er like koselig for det, når den kommer på et hode i rett str.
Den er laget i dobbel hvit ribb

ca str. 2-3 år

kr. 120,- + porto

"åååååå så høyt oppe" *SOLG'



Denne uskyldige luen er
ca str 6mnd+
Den er laget i dobbel grønn/torkis ribb

kr 110,- + porto

"blomster eng"




En frisk lue som ser ut som en blomster eng lett og nett å ha på.
Modellen er litt for stor i hode til denne luen.
Den er laget i dobbel blomstrit ribb

Str 2-3 år
kr 100,- + porto

"Pink Butterfly" *SOLGT*





Da har jeg laget en fin lue i offwhite. Modellen min på bilde er
litt for stor i hode i forhold til str på luen.
Den er laget i dobbel offwhite ribb

Ca str 3 år

kr. 120,- + porto

tirsdag 11. august 2009

Bolla pinnsvin



Så en koselig liten genser i jersy med et lite pinnsvin på. Et koselig innslag nå om høsten kommer snikende.
str. 1 år
kr. 210,- + porto

Doc Hudson




Så har jeg fått laget en fin gense i myk jersy.
Her har jeg besøk av Doc Hudson fra filmen "Biler"
str. 3-4 år
kr 250,- + porto

På tur te blomster eng



Så var det en høst bukse i lysbrun fløyel forte med myk blomsterfølyel. Den ble bare så myk og deilig. Så fikk den et besøk av en fin sommerfugel. På bena er der sort ribb som er brettet opp.
str. 74-80
kr 420,-+ porto

Tow Mater *SOLGT*






Så kom høsten og de søte små trenger en litt høst bukse, så da bare måtte jeg lage en i sort fløyel, med bomuls for i klovne preg. På bena er det sort ribb som er brettet opp. Denne buksen har fått preg av filmen "Biler"
str. 74-80
kr 420,- + porto

Tilbake fra ferie

Javell folkens da var jeg tilbake fra ferie og er igang igjen.
Har fått shoppet noen nye stoffer så nå er det full gang.
Vett bare ikke helt hvor jeg skal starte har et lite luksus problem.
Så om det er noen med noen spesiele ønsker er det bare å komme med de nå.....
Ha en fortsatt god sommer folkens!!!!